Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015

COSMOTE: " ΣΤΟΝ ΚOΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ!"-ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΟΙOΝΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΣΑΣ ( ΜΑΣ) ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ...

Αρχικη δήλωση:

To επωνυμο ιστολόγιο μας εκτος των πολιτικοιδεολογικων και φιλοσοφικών τοποθετησεων και αναζητησεων του, ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ.

Θα αναφερόμαστε παντα αποκλειστικα σε γεγονότα και στοιχεία χωρις καμμια προσωπικη υβρη  η οτιδηποτε που θα μπορει να θεωρηθει συκοφαντική δυσφημηση, αλλα ενημερώνουμε οτι διαθετουμε ολη την νομικη καλυψη που απαιτειται για να αποκρουσουμε οποιαδήποτε κακοβουλη νομικη αντενεργεια εναντια σε αυτες τις ενημερώσεις που αποτελουν δικαιωμα μας ως καταναλωτών και πολιτών.


" Ο Κόσμος μας, εσυ"...Ας γελάσω- κι εσεις μαζι μου...

 COSMOTE -"ΣΤΟΝ ΚOΣΜΟ ΤΟΥΣ , ΑΥΤΟΙ !..."
( H ΜΑΛΛΟΝ, ΣΤΗΝ "ΚΑΡΑ-ΚΟΣΜΑΡΑ"  ΤΟΥΣ...) 


Φευγω απο την COSMOTE της οποιας ημουν πελάτης ως   παροχο κινητης και σας προτεινω να κανετε το ιδιο.

Πρόκειται για Εταιρεια Γερμανικων συμφεροντων, που εστιαζει στη συνεχη και συχνα παραπλανητικη διαφημιση για αποκτηση νεων πελατών ( " ο Κόσμος μας εσυ" κλπ μελοδραματικα...)  αδιαφορωντας απολυτως , κατα την αποψη μου, για την εξυπηρετηση των ηδη πελατων της.

Αναφερομενος σε προσωπικο παραδειγμα, θα το περιγραψω αναλυτικα παρακατω, ζητωντας συγγνωμη για την ταλαιπωρια του αναγνωστη/επισκεπτη,  για να γινει κατανοητη όλη η κατ εμε αθλια επικοινωνιακα και απο αποψη εξυπηρέτησης συμπεριφορα της Γερμανικης πλεον Εταιρειας.

  •  Η COSMOTE εκανε υπερχρεωση του κινητου μου κατα το προσφατο ταξιδι μου στην Ινδοκίνα, που το χρησιμοποιησα ελάχιστα, χρεωνοντας μου στον ιδιο αριθμο-αγνωστο σε εμενα- για την ιδια χρονικη στιγμη μια και μόνη 84 € εξερχόμενη και 20 €εισερχόμενη κληση (! ) διαρκειας συνολικα 15 λεπτων!....
  • Οταν ζητησα αναλυση κλησεων με εγγραφο αιτημα σε Καταστημα " Γερμανός" ( Χολαργος) -οπου μας δηλωθηκε οτι δεν μπορουν να μας δοσουν αναλυση κλησεων και πρεπει να απευθυνθουμε στην COSMOTE-της οποιας ομως δεν ειχαν λιστα Καταστημάτων, καθυστερησε περιπου ενα μηνα να μου στειλει την αναλυση -η οποια ηταν μόνο ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ- ενω ειχα ζητησει ΟΛΩΝ την αναλυση- επικαλουμενοι ότι " παντα ετσι γινόταν" . Στην αναλυση εξερχομένων κλησεων και παλι τα ιδια ποσα ηταν χρεωμενα σε ενα και μόνο αγνωστο σε εμενα αριθμό καιουδεις μπορουσε να μου πει τι αριθμος ηταν αυτός.
  • Ας σημειωθει οτι στον αριθμο τηλεφωνικης εξυπρετησης που με ειχαν παραπεμψει  αρχικά (13838)  δεν μπορουσα να βγαλω ακρη , η δε απαντωσα υπαλληλος ηρνειτο να μου επιβεβαιωσει τηλεφωνικα σε τι διευθυνση θα μου εστελναν την αναλυση κλησεων.Με ενημερωσαν δε οτι μπορω να εξυπηρετηθω μόνον ετσι τηλεφωνικα και με τυποποιημενα μηνυματα και οτι δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ Υπηρεσια με ζωσα ανθρώπινη παρουσια για εξυπηρετηση και παραπονα πελατών- αν και εγω εγνωριζα ότι υπαρχει καταστημα της COSMOTE στην Αχαρνων με ανθρωπους κι όχι τηλεφωνικά ρομπότ. 
  • Με υποχρεωσαν απο Καταστημα "Γερμανος"  να κανω δευτερη αιτηση για τις ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ.
  • Εννοειται ότι δεν επλήρωσα τον λογαριασμό κατα το μερος που ειχα θεσει υπο αμφισβητηση παρά μόνο το ποσό του ενεργού μήνα.
  • Οταν μου ηρθε ο επομενος λογαριασμός,ειχε ημερομηνια εξοφλησης 12.02.2015 για ποσό συνολικα -και με μεγαλα εντονα ψηφια-265 € που περιλαμβαναν τα 185 € απλήρωτα λογω αμφισβητησης και 80 €του επομενου μήνα.
  • Η COSMOTE επεβαλε φραγή τρεις ημερες προ της ληξης προθεσμιας πληρωμης για το συνολο του ποσού δηλαδη στις 9/2/2015, η οποία μου προκλεσε επαγγελματικη ζημία.
  • Σε τηλεφωνικη μου παλι επικοινωνια με το γνωστο αριθμο 13838 με ενημερωσαν ότι η φραγή εχει τεθει διοτι δεν εχω πληρωσει τον προηγουμενο λογαριασμο, κατι που αναφεροταν με "ψιλα γραμματα" ( που απαγορευονται) στο κατω ήμισυ της σελιδας του λογαριασμου .
  • Εξηγησα ότι δεν μπορουν να υπαρχουν δυο αντιφασκουσες πληροφοριες σε ενα και το αυτο εντυπο λογαριασμου-απο τη στιγμη που υπαρχει μια και μόνο ημερομηνια πληρωμης ( 12.02.2015) για το συνολο του οφειλόμενου ποσου( 265 € -που περιλαμβανε και το προηγουμενο και το νεο ποσό) χωρις διαχωρισμό σε εκεινο το σημειο του λογαριασμου για το ποτε  επρεπε να πληρωθει το ενα και πότε το αλλο ποσό, δεν ειχα καμμια υποχρεωση να λαβω οποιαδήποτε αλλη -και δη παρανομη με "ψιλα γραμματα" -υποσημειωση υποψη, δικαιουμενος να πληρωσω αδιαιρετα το συνολο των 265 € μονο στις 12.02.2015.
  • Ο υπαλληλος στο τηλεφωνο ( όνομα Κρανιωτης) παριστανε ότι δεν καταλαβαινε τα Ελληνικα που του εξηγουσα και εκανε δικες του ερμηνειες περι του " τι ειναι αυτονόητο και τι όχι" αναγνωρίζοντας όμως ότι πραγματι ο λογαριασμός εχει δυο αντιφασκουσες πληροφορίες.
  • Κατόπιν τουτου απεφασισα να διακόψω τη συνεργασια μου με την COSMOTE αλλα και με τον παροχο σταθερης ΟΤΕ και να προσφυγω σε άλλο πάροχο-και για τα δυο ειδη υπηρεσιών- τον οποίο ενημερωσα πλήρως για την εκκρεμότητα, και ο οποίος με ενημερωσε ότι θα κληθω απο την COSMOTE για να ερωτηθω σχετικά. 
  • Το ιδιο βραδυ δεχτηκαν 9 ( εννέα!...) συνεχεις κλήσεις απο τηλεφωνο που την επομενη ημερα διπιστωσα οτι ηταν απο COSMOTE -οταν τηλεφωνησα το επόμενο αυτο πρωί μου εγινε η ερωτηση αν εχω ζητησει μεταφορα του κινητου μου, κι όταν απαντησα θετικα- και ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ-μου προτειναν να με συνδεσουν με το Τμημα Ειδικων Προσφορων για να μου κανουν μια καλύτερη προσφορά!
  • Δε φανηκε να τους απασχολει καθόλου ουτε να μαθουν γιατι ηθελα να αλλάξω πάροχο, προφανως υποθετοντας ότι το μόνο για το οποίο ενδαφερεται ο πελάτης ειναι το κόστος των υπηρεσιων και όχι ο βαθμος ικανοποιησης /εξυπηρέτησης, η συμπεριφορα της Εταιρειας κλπ.
  • Τους εδήλωσα ότι δεν με ενδιαφερει καμμια αντιπροσφορά.

Αυτη ειναι η COSMOTE που μας ζαλίζει συνεχως με το " Ο Κόσμος μας,Εσυ"...

Μαλλον το συνθημά τους θα επρεπε να ειναι " Στον Κόσμο μας, εμεις..."

Και γιαυτο -με τετοια αθλια " Γερμανικου" στυλ εξυπηρέτηση...- συντομα θα χασουν και ό τι πελατες τους εχουν ακόμη απομεινει ...

Γιατι αν ξοδευαν το 10 % των χρημάτων διαφήμισης σε εξυπηρέτηση των ήδη πελατών τους-που μαλλον τους θεωρούν" αγκιστρωμενα ψαρια"...- δεν θα εμφανιζαν την αθλια αυτη εικόνα....





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου